Viure a Begur

Gaudeix de tots els secrets del nostre municipi.

Registre d’Entrada / Atenció al Ciutadà

L’oficina de Registre d’Entrada i Atenció al Ciutadà de l’Ajuntament de Begur està situada a l’entrada de l’edifici de l’Ajuntament, en un despatx amb 2 punts d’atenció personalitzada al ciutadà. La seva funció és facilitar, simplificar i ajudar el ciutadà en la gestió dels tràmits municipals:

Atenent les preguntes d’informació sobre el poble i l’activitat municipal:

  • Informant sobre els tràmits i gestions municipals.
  • Facilitant la presentació de documents adreçats a l’Ajuntament, i els impresos necessaris.
  • Registrant documentació.
  • Gestionant queixes, suggeriments i avisos.

 

Què és la Seu Electrònica? Com registrar un document? Links i documents d’interès
 

REGISTRE D’ENTRADA
ATENCIÓ AL CIUTADÀ

Plaça de l’Esglèsia, 8 · 17255 Begur
Tel. 972 624 020
registre@begur.cat

 

HORARIS D’ATENCIÓ ESTIU
de dilluns a divendres, de 9.00 a 14.00h.
(del 15/06 al 15/09)
HORARIS D’ATENCIÓ HIVERN
de dilluns a divendres, de 9.00 a 14.00h.; i dimarts de 16.00 a 20.00h.
(del 16/09 al 14/06)