Es demana a la ciutadania prioritzar les consultes, demandes i tramitacions adreçades a l’Ajuntament utilitzant la via telemàtica

11 mar 2020

L’Ajuntament de Begur ha dictaminat un seguit de mesures internes per als seus treballadors, però demana a la ciutadania utilitzar els sistemes telemàtics.

Davant les indicacions donades per part de la Generalitat de Catalunya adreçades als centres de treball i Administracions Públiques, amb l’objectiu d’evitar possibles contagis del SARS-CoV-2, l’Ajuntament de Begur ha dictaminat un seguit de mesures internes per als seus treballadors.

En aquest sentit es demana també a la ciutadania, prioritzar les consultes, demandes i tramitacions adreçades a l’Ajuntament, utilitzant mitjans telemàtics, ja sigui via telefònica o a través de la Seu Electrònica. Des de l’Oficina d’Atenció Ciutadana, les atencions es realitzaran mitjançant el telèfon 972624020.

Es prega al conjunt de la ciutadania que només s’adreci als serveis municipals de manera presencial per a aquelles gestions administratives que siguin imprescindibles, i que respecti una distancia d’1 a 2 metres entre persones. L’atenció presencial es farà en torns individualitzats: una persona rere una altra.

Els equipaments i serveis municipals resten oberts en el seu horari habitual d’atenció al públic (de 09 h a 14 h), però només per a gestions tècniques i administratives.