Aquest mes de desembre no t’oblidis de recollir la targeta d’accés a les àrees d’emergència i a la deixalleria

09 des 2020

A partir del mes de gener serà imprescindible fer ús d’aquests dispositius per a poder accedir tant a la deixalleria municipal com a les diferents àrees d’emergència distribuïdes arreu del municipi.

Durant aquest mes de desembre l’Àrea de Medi Ambient de l’Ajuntament ha establert un calendari per a la recollida de les targetes d’accés a la deixalleria municipal i a les àrees d’emergència entre els particulars i els titulars d’activitats econòmiques de Begur i Esclanyà i d’altres municipis.

En aquest sentit, cal recordar que a partir del mes de gener de 2021 es procedirà a fer el tancament de totes les àrees d’emergència. Motiu pel qual serà imprescindible l’ús d’aquestes targetes per a poder accedir a les àrees d’emergència i a la deixalleria municipal.

Els dispositius s’entregaran en horari de 9 a 13 h a l’Espai Mas d’en Pinc, durant els següents dies:

. Dilluns 7, 14, 21 i 28 de desembre: entrega de targetes a titulars d’activitats econòmiques.

. Dimarts 15, 22 i 29 de desembre: entrega de targetes a particulars.

. Dimecres 9, 16, 23 i 30 de desembre: entrega de targetes a particulars.

En el cas dels particulars, en el moment de la recollida serà imprescindible presentar la factura de l’aigua o el rebut bancari. Per a cada habitatge correspon una targeta, i cada targeta addicional (fins a un màxim de 4) té un cost d’1€ que es cobrarà a través del rebut d’escombraries. I pel que fa a titulars d’activitats econòmiques, aquests hauran de presentar la següent documentació.

Per a recollir la targeta fora d’aquests horaris establerts cal contactar amb l’Àrea de Medi Ambient, trucant al telèfon 872 214 977 o enviant un correu electrònic a l’adreça pap@begur.cat.

Tots els detalls sobre aquest servei es poden consultar íntegrament a través dels següents enllaços:

. Si ets particular.

. Si ets una activitat econòmica.


Categories: Medi Ambient