Begur acollirà la 3a Festa Solidària contra el Càncer Infantil el 26 de juliol
11 jul 2025
La jornada, impulsada en suport a la campanya #PelsValents, se celebrarà a la plaça Lluís Esteva i Cruañas amb activitats per a tots els públics
Begur tornarà a mostrar el seu compromís solidari el dissabte 26 de juliol amb la celebració de la 3a Festa Solidària contra el Càncer Infantil. L’esdeveniment tindrà lloc a la plaça Lluís Esteva i Cruañas i recaptarà fons per a la investigació del càncer infantil, en col·laboració amb l’Hospital Sant Joan de Déu i la campanya #PelsValents.
La jornada arrencarà a les 11 h amb una cercavila de gegants, seguida del vermut solidari a les 12 h. A la tarda, a partir de les 18 h, hi haurà activitats infantils i a les 19.30 h començarà l’actuació del grup musical “Hoy sí”. El sopar solidari tindrà lloc a les 20 h, amb venda de tiquets a la barra.
La vetllada continuarà amb una exhibició d’unitats canines de les policies locals (21 h), i estarà amenitzada amb la música de DJ Juanmi (21.30 h) i DJ Pau Dunjó (23 h).
Totes les activitats tindran caràcter solidari i els beneficis es destinaran a la lluita contra el càncer infantil. L’Ajuntament de Begur convida la ciutadania a participar-hi activament i a sumar-se a aquesta causa.