Com potenciar el comerç i el turisme local en l’era d’internet
14 abr 2022
Per a participar en la conferència cal inscriure’s a turisme@begur.cat o al 972 62 45 20.
L’Àrea de Promoció Econòmica i Turisme de l’Ajuntament de Begur organitza aquest mes d’abril una nova iniciativa formativa gratuïta amb l’objectiu d’oferir al teixit turístic i comercial local noves eines i recursos encaminats a potenciar la seva posició de mercat.
Es tracta de la conferència “Com potenciar el comerç i el turisme local en l’era d’internet” a càrrec de Txell Costa, experta en màrqueting, negocis rendibles i ètics, creadora de Txell Costa Group i professora d’universitat.
La sessió tindrà lloc el divendres 22 d’abril, a les 10 h, a la Sala de Plens de l’Ajuntament. Les places son limitades i per a participar-hi cal inscriure’s prèviament enviant un correu electrònic a l’adreça turisme@begur.cat o trucant al telèfon 972 62 45 20.
Qui és Txell Costa?
Txell Costa va començar com a consultora fa 15 anys amb la voluntat d’acompanyar estratègicament a crear empreses rendibles, ètiques i digitalitzades.
Ha treballat per a més de 8.000 clients i alumnes en tot el món i ha donat classes a més de 10 universitats aconseguint una valoració per part dels seus alumnes de 9,5/10.
A l’escenari ha compartit cartell amb Carlos Latre -empresari, productor i actor showman-, José María Gay de Liébana -professor titular d’Economia Financera i Comptabilitat a la Universitat de Barcelona-, Vilma Núñez -especialista en màrqueting online-, Andy Stalman -expert en branding-, Genís Roca -president de RocaSalvatella i especialista en transformació digital-, Lucía Be -emprenedora i autora del llibre “La vida es una verbena”-, Xevi Verdaguer -psiconeuroinmunòleg-, Albert Espinosa -escriptor i guionista-, Emilio Duró -economista i consultor d’empreses-, Jordi Urbea -director general de l’agència Ogilvy Barcelona-, entre d’altres.
La seva TEDTalk ha donat la volta al món. Tant, que Txell Costa fins i tot ha col·laborat amb la Universitat de Yale, Connecticut.
Al llarg de la seva trajectòria ha rebut premis i reconeixements i s’ha posicionat com a referent en lideratge emocional en el nou paradigma empresarial, model que ha aplicat a la seva pròpia empresa Txell Costa® Group amb un equip amb 40 especialistes.
Ha escrit diversos llibres; entre ells, “Working Happy. Todo lo que necesitas para crear la mejor empresa del mundo la tuya” i “Liderar en femenino para hombres y mujeres. Guía antigurús para las empreses del futuro”.