Els usuaris domèstics ja poden recollir els dimarts i dimecres les seves targetes d’accés a les àrees d’emergència i a la deixalleria

10 nov 2020

Els dispositius s’entreguen des d’aquesta setmana a l’Espai Mas d’en Pinc, en horari de 09 a 13 h.

Aquesta setmana l’Àrea de Medi Ambient de l’Ajuntament de Begur ha iniciat el repartiment de les targetes per a accedir a les àrees d’emergència i a la deixalleria municipal, entre els usuaris domèstics. Els dispositius s’entreguen a l’Espai Mas d’en Pinc, els dimarts i dimecres, en horari de 09 a 13 h.

Aquelles persones que ja estiguin adherides al servei de recollida de residus porta a porta només caldrà que en el moment de la recollida aportin el seu número de contracte de la factura d’aigua. Cal recordar que per a cada habitatge correspon una targeta, i que cada targeta addicional (fins a un màxim de 4) té un cost d’1€ que es cobrarà a través del rebut d’escombraries.

Mentrestant, aquelles persones que no estiguin adherides al servei porta a porta no podran recollir la seva targeta directament, ja que prèviament hauran d’enviar un correu electrònic a l’adreça pap@begur.cat adjuntant la factura d’aigua i facilitant les següents dades de l’usuari que farà ús del servei: nom i cognoms, telèfon de contacte i correu electrònic per tal de gestionar l’entrega dels cubells. Un cop rebuda aquesta informació, l’Àrea de Medi Ambient els citarà per coordinar la recollida del kit Porta a Porta corresponent i entregar la targeta que dona accés a les àrees d’emergència.

Per a consultes o per a més informació podeu trucar a l’Àrea de Medi Ambient (872 214 977) o enviar un correu electrònic a l’adreça pap@begur.cat.

En aquest sentit, i amb l’objectiu d’acostar el funcionament del sistema de recollida de residus al municipi, el consistori recorda que tots els detalls sobre aquest servei es poden consultar íntegrament a través del següent enllaç. A més, des de l’Ajuntament ja s’està treballant en l’edició d’un vídeo explicatiu, en quatre idiomes, sobre el sistema de recollida de residus  per tal de fer-lo extensiu al conjunt de veïns i veïnes i visitants. Finalment, l’Àrea de Medi Ambient també ha encarregat l’edició d’un adhesiu amb un codi QR que es distribuirà a les àrees d’emergència i que proporcionarà informació als usuaris sobre el sistema de recollida de residus.


Categories: Medi Ambient
Imprimir
Comparteix: Share on FacebookTweet about this on TwitterEmail this to someone