Izai Sala, guanyadora del concurs d’imatge de la 26a Campanya Gastronòmica del Peix de Roca de Begur
07 abr 2025
El disseny s’ha seleccionat entre 70 propostes presentades en el marc del projecte Talent Creatiu i Empresa, amb la participació de sis escoles d’art i disseny de Catalunya.
L’Àrea de Promoció Econòmica i Turisme de l’Ajuntament de Begur ha participat aquest 2024 al projecte Talent Creatiu i Empresa, una iniciativa impulsada per la Generalitat de Catalunya amb l’objectiu de fomentar la col·laboració entre centres d’arts plàstiques i disseny i el teixit empresarial i institucional del país. En el marc d’aquest programa, s’ha convocat un concurs per dissenyar la imatge gràfica de la 26a Campanya Gastronòmica del Peix de Roca.
En total, han participat sis escoles d’art i disseny d’arreu de Catalunya i s’han rebut fins a 70 propostes. El disseny guanyador ha estat el d’Izai Sala, estudiant de l’Escola Groc de Barcelona. El seu projecte ha destacat per l’elegància, la qualitat tècnica i la capacitat de reflectir l’essència de la campanya, mantenint la coherència gràfica amb edicions anteriors.
El jurat també ha reconegut com a finalistes les propostes de Maixa Miserachs, també de l’Escola Groc, i de Natalia Fernández, de l’Escola Edra.
L’autora del cartell rebrà un premi de 300 euros i el seu nom constarà en tots els materials promocionals de la campanya, tant en paper com en format digital, incloses les xarxes socials i les webs municipals.
El regidor de Turisme, Andreu Peñalver, ha volgut destacar “la gran qualitat de totes les propostes presentades i l’oportunitat que ha suposat aquesta col·laboració per connectar el talent jove amb projectes reals i de gran valor per al municipi”.
El lliurament del premi es farà el divendres 25 d’abril, a les 19 h, al Casino Cultural, dins l’acte de lliurament de premis de narrativa curta, arts plàstiques i cartells de la Fira d’Indians.