L’Agència Catalana de Turisme ofereix protocols per als establiments, empreses i entitats del sector

18 mai 2020

L’objectiu de l’ens, al qual l’Ajuntament de Begur està adscrit, és blindar el sector turístic de Catalunya dels efectes de la crisi sociosanitària. L’ACT també ofereix un telèfon, el 935 19 41 07, per mantenir informada la ciutadania.

El Servei d’atenció a empreses i entitats turístiques Hola! té un nou número de telèfon, el 935 19 41 07, des d’on seguirà atenent de dilluns a divendres, de 9 h a 13 h i de 15 h a 19 h. El servei de l’Agència Catalana de Turisme del Departament d’Empresa i Coneixement ha activat diverses eines per mantenir constantment informat a tot aquell que tingui un negoci, comerç o empresa turística durant la crisi generada per la Covid-19.

Una de les iniciatives ha estat la posada en marxa d’aquest call center amb un servei d’atenció personalitzat des d’on atenen totes les consultes.

Protocols de salut, seguretat i higiene

A més d’això, l’Ajuntament de Begur informa que el Departament d’Empresa i Coneixement està treballant en l’elaboració de diferents protocols que hauran de seguir tots els establiments turístics i restaurants per tal de garantir als usuaris que apliquen exigents mesures de salut i higiene i que, per tant, les seves instal·lacions són segures en la prevenció de la Covid-19. En concret, s’està treballant en sis protocols, quatre per a establiments turístics (hotels, càmpings, establiments de turisme rural i apartaments turístics), un per a establiments comercials (restaurants) i un sisè que engloba altres activitats de l’àmbit turístic.

Aquests protocols estaran finalitzats la tercera setmana del mes de maig. No suposaran cap cost per al sector, ja que seran gratuïts, i seran ràpids i àgils d’executar tot i que seran exigents perquè es pretén que ens ajudin a generar valor i, per tant, que la demanda els reconegui.

 


Categories: Turisme
Imprimir
Comparteix: Share on FacebookTweet about this on TwitterEmail this to someone