L’Ajuntament incorpora un nou servei per a millorar la digitalització de les instàncies

15 nov 2019

El programa VIDsigner permetrà dotar de validesa digital totes les instàncies que els veïns i veïnes entreguin presencialment al Registre d’Entrada de l’Ajuntament.

En el marc del procés continuat de modernització de la gestió administrativa i de millora i agilització dels canals de relació i comunicació entre la ciutadania i els ens públics, l’Ajuntament de Begur ha incorporat recentment un nou servei informàtic al Registre General d’Entrada que permet rebre i registrar les instàncies que es duen a terme presencialment i poder dotar-les de validesa digital mitjançant l’aplicatiu Gestiona.

Es tracta del programa Vidsigner per a la signatura biomètrica, que xifra les dades biomètriques i les incrusta en el document a través d’una clau pública i una clau privada que es troba custodiada en seu notarial. A més, per a garantir la integritat del document també es fa servir un certificat digital d’un sol ús per a la signatura electrònica del document  i un segell de temps. El resultat final és un PDF signat d’acord amb l’estàndard de signatura longeva (LT) d’Acrobat, fet que garanteix la seva validació al llarg del temps.


Categories: Noves Tecnologies
Imprimir
Comparteix: Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Email this to someone