Necessites la targeta d’accés a la deixalleria i a les àrees d’emergència? I el kit del porta a porta? Demana cita a l’Àrea de Medi Ambient
11 mai 2021
Els dispositius es poden recollir demanant cita prèvia al telèfon 872 214 977 o enviant un correu a mediambientbegur@gmail.com.
El passat 3 de maig l’Ajuntament de Begur va completar el tancament total i definitiu de les diferents àrees d’emergència que hi ha distribuïdes arreu del municipi. Així, des d’aquell dia qualsevol persona que ha de fer ús d’aquests espais només hi pot accedir si compta amb una targeta acreditativa.
En aquest sentit, tots aquells veïns i veïnes que necessitin la targeta d’accés a la deixalleria municipal i a les àrees d’emergència i el kit del porta a porta poden adreçar-se a l’Àrea de Medi Ambient per a recollir els dispositius.
Usuaris sense el kit porta a porta ni la targeta d’accés a les àrees d’emergència i deixalleria
Per a recollir els dispositius han d’enviar prèviament per correu electrònic a l’adreça mediambientbegur@gmail.com la següent informació:
. Nom i cognoms.
. Telèfon de contacte.
. Adreça.
. Factura o rebut de l’aigua.
. Indicar el número de targetes desitjades per accedir a les àrees d’emergència i deixalleria.
Els dispositius es poden entregar de dilluns a divendres amb confirmació mitjançant correu electrònic; o bé el dissabte, amb cita prèvia.
Usuaris amb el kit porta a porta, però sense targeta d’accés a les AE i deixalleria
El dispositiu es pot recollir els dilluns i els divendres, de 09 a 13 h; i el dissabte, enviant prèviament un correu electrònic a l’adreça mediambientbegur@gmail.com i adjuntant una factura o rebut d’aigua. Cal confirmació del correu electrònic.