Sa Tuna celebrarà la Festa Major del 14 al 16 d’agost amb música, esport i activitats per a tota la família

07 ago 2026

La programació combina propostes ja tradicionals com el sopar de Festa Major, la festa de disfresses i el Market Sa Tuna amb música en directe, activitats esportives i cultura popular.

Sa Tuna es prepara per viure, del 14 al 16 d’agost, tres dies de Festa Major amb una programació pensada per reunir veïns, veïnes i visitants al voltant de l’esport, la música, les activitats familiars i la cultura popular. La celebració està organitzada per l’Associació de Veïns i Amics de Sa Tuna, amb la col·laboració de l’Ajuntament de Begur i diferents establiments i entitats.

La Festa Major començarà divendres 14 d’agost ben d’hora, a les 8 h, amb una Americana de pàdel. Al vespre arribarà una de les cites més esperades, el Sopar de Festa Major, a partir de les 20.30 h, mentre que a les 23 h la jornada acabarà amb ballaruques amb DJ Marvin.

Dissabte 15 d’agost, l’activitat tornarà a començar a les 8 h amb una sessió de Sup ioga. La programació es reprendrà al vespre, a les 21 h, amb la tradicional Festa de Disfresses. A les 23 h serà el torn del Concert de Festa Major, enguany protagonitzat per Joan Garriga & Madjid Fahem, que posaran el component musical a una de les nits centrals de la celebració.

La Festa Major arribarà al seu darrer dia diumenge 16 d’agost. A les 11 h obrirà el Market Sa Tuna i, ja a la tarda, les propostes estaran especialment pensades per al públic familiar. A les 18.30 h, Circ Vermut presentarà l’espectacle ABSURD i, a partir de les 19.30 h, la festa es tancarà amb una xocolatada i el ball de gegants i capgrossos.

El regidor de Festes de l’Ajuntament de Begur, Rafa Criado, destaca la varietat de la programació i, sobretot, la implicació veïnal que fa possible la celebració: “La Festa Major de Sa Tuna manté aquell esperit de festa propera i participativa que la fa tan especial. Són tres dies per retrobar-nos, compartir i gaudir d’un entorn únic, amb propostes per a totes les edats. Vull agrair especialment la feina de l’Associació de Veïns i Amics de Sa Tuna i de totes les persones i establiments que hi col·laboren i que fan possible, un any més, aquesta festa.”

Des de l’Ajuntament de Begur es convida veïns, veïnes i visitants a participar en els diferents actes i a gaudir de tres jornades de Festa Major a Sa Tuna.

 


Categories: Festes