El Canal Empresa de la Generalitat de Catalunya, des de ja fa unes setmanes, ofereix un servei d’atenció digital a les empreses, autònoms i professionals per informar de les mesures adoptades en matèria econòmica pel Govern de la Generalitat de Catalunya i pel Govern de l’Estat per fer front a la situació excepcional d’estat d’alarma provocada pel coronavirus COVID-19, i que cada dia s’actualitza amb totes les noves mesures que van sorgint.
Aquest servei d’atenció personalitzada es presta a través dels següents canals:
- Canal Empresa. El portal únic de serveis i tràmits per a empreses, autònoms i professionals, que conté tot el detall de les mesures i s’actualitza a mesura que en surtin de noves.
- Finestreta única empresarial(FUE). La Finestreta Única Empresarial (FUE) és el punt de referència únic dels emprenedors, empresaris i intermediaris en la seva relació amb l’Administració.
- Bústia de Contacte. Des d’on aquests col·lectius podran fer arribar les seves consultes i dubtes als quals es donarà resposta de la manera més ràpida i eficient possible.
- Canal de twitter
Tramits:
- E-TRAM. Comunicació d’inici i modificació substancial d’activitat en un establiment amb certificat tècnic.