Informàtica
El departament d’informàtica de l’Ajuntament de Begur està format per 2 persones dedicades a l’assistència tècnica i al desenvolupament i innovació pel que fa a la gestió de l’administració local.
Des d’aquest departament s’ofereixen els serveis de:
- Suport i resolució d’incidències informàtiques a totes les àrees de l’ajuntament.
- Assessorament en l’adquisició i implantació de maquinari i programari.
- Assessorament en l’ús d’aplicacions de gestió local.
- Suport en tots els temes relacionats amb administració electrònica i signatura digital.
- Gestionar i actualitzar els continguts dels llocs web i de la seu electrònica.
- Explorar, proposar i implementar nous sistemes adients per la implementació de l’administració electrònica.
- Fer el seguiment de la implantació vetllant pel bon funcionament dels mateixos.
- Explorar, proposar i implementar nous sistemes.
- Proposar millores i actualitzacions als llocs web corporatius i altres mitjans de comunicació online.
- Col·laborar en la implementació de sistemes de gestió i d’administració electrònica a l’organització.
- Realitzar el control i seguiment d’incidències i manteniment tècnic del parc informàtic municipal.
- Fer el servei preventiu de control dels antivirus, actualitzacions i de les llicències de software dels ordinadors i servidors municipals.
- Realitzar la revisió periòdica i monitorització del servidor i dels sistemes de correu electrònic.
- Gestió de la xarxa informàtica i control del pla de manteniments.
- Gestió i control de les còpies de seguretat.
- Gestió del pressupost de l’àrea, compra de material, consumibles i equipament informàtic.
- Manteniment de l’inventari de material informàtic, tant a nivell de hardware, com de software.
- Control en matèria de projectes de telefonia, televisió i d’altres propostes.
- Realitzar formació al personal i elaborar manuals relacionats amb les matèries de la seva responsabilitat.
- Resoldre problemes tècnics tant de hardware com de software.