Tan si sou entitats del propi equipament com entitats externes, si teniu interès en realitzar algun tipus d’esdeveniment a l’Espai Mas d’en Pinc cal que sol·liciteu la seva autorització. Us recomanem que abans de sol·licitar un espai consulteu la disponibilitat al calendari d’esdeveniments o bé telefonant al propi equipament al 872 214 977.
L’ESPAI MAS D’EN PINC posa a la vostra disposició varis espais: tallers, formacions, reunions i zona d’acampada per a associacions d’escoltes (sense ànim de lucre). Per tal de sol·licitar la utilització d’aquests espais és necessari formalitzar la instància d’autorització.
Cal que la sol·licitud es realitzi com a mínim 30 dies abans de portar a terme l’esdeveniment. L’autorització es realitzarà mitjançant resolució Decret d’Alcaldia. El pagament, si s’escau, s’ha d’efectuar sempre abans de realitzar l’esdeveniment, i cal que envieu el comprovant de pagament al correu mediambient@begur.cat.
Si l’esdeveniment que es porta a terme és de pagament, l’Ajuntament de Begur cobrarà 20€/dia a l’organització. Les associacions d’escoltes pagaran 1€ per persona/nit.
Els espais que es posen a disposició per a realitzar-hi esdeveniments externs són:
– esplanada exterior
– espai polivalent
– espai laboratori
– zona d’acampada per escoltes
Fiança: Depenent del tipus d’esdeveniment es podrà exigir una fiança de 100€ per atendre possibles desperfectes dels espais i/o instal·lacions utilitzades. Aquesta es retornarà a l’interessat un cop haurà finalitzat l’esdeveniment si no hi ha cap desperfecte.
Un cop finalitzat l’esdeveniment, caldrà que l’entitat organitzadora respongui l’enquesta adjuntant una o vàries fotografies.