Residus

Civiwaste

El Civiwaste és una aplicació mòbil d’ús exclusiu per usuaris domèstics que us permetrà interactuar amb l’Àrea de Medi Ambient de l’Ajuntament de Begur, visualitzar els calendaris, informar d’incidències  i sol·licitar serveis especials de recollida Porta a Porta (restes vegetals i voluminosos).

Instal·lació del Civiwaste

Per descarregar-te l’aplicació accedeix al gestor d’aplicacions del teu dispositiu mòbil i busca l’aplicació amb el nom «civiwaste».

 

Registra el teu usuari

1. Obrir l’aplicació civiwaste

2. Seleccionar municipi «Begur»

3. Seleccionar l’opció «Registre» i «Continuar»

4. Introduir «número de referència». Podeu consultar el vostre número de referència a l’Àrea de Medi Ambient o bé a les targetes d’identificació d’usuari. El número de referència està format per 4 lletres (BEGA) i 4 números.

5. Introduir les dades següents:

– Adreça de correu electrònic (cal apuntar-la correctament per validar posteriorment el registre)
– Nom d’usuari (nom de lliure elecció a escollir per part de l’usuari)
– Contrasenya (contrasenya de lliure elecció a escollir per part de l’usuari)
– Repetir la contrasenya
– Activar l’acceptació de la política de privacitat de dades
– Fer clic sobre l’opció «confirma»

6. Accedir al correu electrònic i validar el registre mitjançant el correu que heu rebut de civiwaste. Recordeu comprovar totes les safates de correu.

IMPORTANT: la validació del correu electrònic és imprescindible per completar el registre. En cas de no realitzar-se correctament haureu de contactar amb l’Àrea de Medi Ambient per tal que us restauri el procés d’instal·lació i haureu de tornar a iniciar el registre.

7. Tornar a accedir a l’aplicació mòbil «civiwaste», seleccionar l’opció «iniciar sessió» i introduir l’adreça de correu electrònic i la contrasenya.

IMPORTANT: Us aconsellem que accepteu els permisos que us demana l’aplicació per accedir a la galeria d’imatges i a la càmera del vostre dispositiu per tal de poder sol·licitar els serveis especials de recollida de voluminosos i restes vegetals.

Visualitzar el calendari del servei de recollida Porta a Porta

Cada vegada que accediu al Civiwaste us apareixerà la pantalla principal amb el calendari del servei de recollida Porta a Porta, indicant el proper dia amb servei de recollida Porta a Porta i les fraccions.

També podeu accedir a aquest calendari seleccionant la icona de calendari situada a la part inferior esquerra de la pantalla:


Determinar l’estat del servei de recollida Porta a Porta

Per defecte cada alta d’usuari al Civiwaste configura l’estat del servei de recollida Porta a Porta com activat.

En cas que un usuari vulgui modificar el seu estat de servei de recollida Porta a Porta ho pot comunicar així:

1. Seleccionar la icona de les tres línies horitzontals situades a la part superior esquerra de la pantalla:

2. Dins la nova pantalla cal seleccionar el nou estat «Pausar recollida» o «Activar recollida» que es troba al costat de la següent icona:

Comunicació d’incidències relacionades amb la recollida Porta a Porta

L’aplicació ofereix un servei de comunicació d’incidències a l’Àrea de Medi Ambient relacionades amb el servei de recollida Porta a Porta.

El procediment per informar de incidències és el següent:

1. Seleccionar la icona amb el signe d’exclamació situada a la part inferior central de la pantalla:

2. Seleccionar el tipus d’incidència que es vulgui informar:

– CUBELL TRENCAT
– CUBELL NO RECOLLIT

3. Seleccionar el tipus de cubell on s’ha produït la incidència:

– 20 L MARRÓ (ORGÀNICA / RESTA)
– 40 L TARONJA (ENVASOS / PAPER / VIDRE)

4. Fer una fotografia del cubell on s’hagi produït la incidència. A continuació seleccionar l’opció «Ok» per enviar la incidència i «continuar» per tornar al menú principal./p>

Porta a Porta de restes vegetals Porta a Porta de voluminosos

ÀREA DE MEDI AMBIENT
(espai mas d’en pinc)

Passeig Carmen Amaya, 12 · 17255 Begur
Tel. 872 214 977
mediambient@begur.cat

 

HORARIS D’ATENCIÓ AL PÚBLIC:
De Dilluns a divendres de 9.00 a 14.00h

 

Regidor: Jordi González
Tècnic: Francesc Xavier Turró
Personal administratiu: Elisabet Tejero
Personal de suport: Manel Ponce