Comença el procés administratiu per contractar les obres de la Font de Baix

27 mar 2024

Ben aviat es licitaran les obres d’execució del pla de sector d’equipaments.

El sector d’equipaments de la Font de Baix és cada cop més a prop. El Ple va aprovar ahir l’inici del procés administratiu per contractar les obres d’execució del projecte. S’ha aprovat el plec de clàusules i s’ha posat en marxa la convocatòria per a licitar les obres. 

S’ha actualitzat el projecte executiu, que ja està llest. El contracte d’obres d’execució, que es va aprovar ahir, és la peça necessària i final per edificar el projecte.

Tal com explica Maite Selva, alcaldessa de la vila, el projecte dequipaments de la Font de Baix és una de les prioritats daquest mandat, i un pla estratègic que portem gestant des de fa molt de temps, de manera que la nostra voluntat és fer-lo realitat labans possible. Per això hi estem treballant intensament, fent tot allò que és a les nostres mans perquè tiri endavant”. I afegeix: suposarà un salt qualitatiu pel que fa als serveis municipals en àmbits molt diferents com la seguretat, la mobilitat o serveis socials”.

El pla del sector dequipaments de la Font de Baix, impulsat per lAjuntament de Begur, és una de les actuacions estratègiques en matèria urbanística i de serveis. Preveu lhabilitació dels següents equipaments:

. Consultori mèdic local.

. Àrea datenció al públic de la Regidoria de Serveis Socials.

. Dependències de la Policia Local (entre elles, el parc mòbil i el dipòsit municipal).

. Dependències de Protecció Civil (entre elles, el parc mòbil).

. Aparcament públic de rotació i per a residents al municipi.

. Espais públics exteriors.

El reformat del projecte executiu del sector té un pressupost de 6.769.486,11€. S’han inclòs canvis respecte del projecte original per a fer-lo viable i adaptat a les possibilitats d’inversió del consistori: s’ha prescindit de la segona planta soterrada de laparcament i de ledifici Mitgera. També s’han adaptat els sistemes constructius per poder dur a terme ledifici Ròtula.


Categories: Ajuntament